1. Urządzenia marki acar i AXON są wprowadzone do obrotu na terenie Polski przez HSK DATA Ltd Sp. z o.o., ul. Godlewskiego 22, 30-198 Kraków.
2. HSK DATA Ltd Sp. z o.o. zapewnia dobrą jakość oraz prawidłowe działanie oferowanych urządzeń pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem i warunkami eksploatacji oraz pod warunkiem, że nie były one modyfikowane ani demontowane przez osoby nieupoważnione.
3. Gwarancji udziela HSK DATA Ltd Sp. z o.o. (zwana dalej Gwarantem), klientom indywidualnym, którzy nabyli urządzenie w celu nie związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na okres podany na opakowaniu urządzenia, licząc od daty zakupu.
4. Realizacja reklamacji pomiędzy HSK DATA Ltd Sp. z o.o., a klientem będącym podmiotem gospodarczym regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
5. Naprawy gwarancyjne wykonywane są wyłącznie przez HSK DATA Ltd Sp. z o.o. Zabrania się jakichkolwiek samodzielnych prób demontażu, modyfikacji, przeróbek czy napraw urządzenia.
6. Gwarant odpowiada za wady wynikłe z przyczyny tkwiącej w sprzedanym urządzeniu, natomiast nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe po jego sprzedaży z innych przyczyn, a w szczególności w wyniku niewłaściwego używania lub przechowywania oraz wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada producent ani sprzedawca. Gwarancją nie są objęte bezpieczniki, elementy przeciwprzepięciowe oraz uszkodzenia mechaniczne urządzenia.
7. W przypadku naprawy lub wymiany urządzenia, udziela się gwarancji na pozostały czas pierwotnego okresu gwarancyjnego, wydłużony o czas, przez który nie można było korzystać z urządzenia w związku ze złożoną reklamacją.
8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego, wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
PRZEBIEG PROCEDURY REKLAMACYJNEJ:
1. Aby skorzystać z naprawy gwarancyjnej urządzenia, należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie www.acar.pl/serwis, dołączając do niego kopię dowodu zakupu.
2. W pierwszych dwóch latach od daty zakupu urządzenie należy dostarczyć do siedziby HSK-DATA Ltd Sp. z o.o., ul. Godlewskiego 22, 30-198 Kraków, firmą kurierską, na koszt Gwaranta. Po otrzymaniu zgłoszenia, Gwarant poinformuje, w jaki sposób skorzystać z firmy kurierskiej. Gwarant zastrzega, że pokrywa jedynie koszty przesyłek standardowych bez dodatkowych opłat takich jak: ubezpieczenie przesyłki, ekspresowa dostawa itp.
3. W przypadku naprawy gwarancyjnej po upływie dwóch lat od daty zakupu urządzenie należy dostarczyć do naprawy własnym staraniem a Gwarant pokrywa koszty transportu naprawionego urządzenia do klienta.
4. W przypadku naprawy pogwarancyjnej oraz nieuzasadnionej reklamacji koszty transportu w obie strony pokrywa klient.
5. Wady lub uszkodzenia urządzenia ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą w terminie 14 dni od daty dostarczenia go do siedziby HSK-DATA Ltd Sp. z o.o.
Urządzenia podłączone do produktów firmy HSK Data Ltd. Sp. z o.o. (dalej określanej jako “HSK”) są objęte na terenie Rzeczypospolitej Polskiej ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez taki produkt, do wysokości nie przekraczającej kwot podanych w „Zasadach Ochrony Podłączonych Urządzeń”.
Przez 1 (jeden) rok od daty zakupu, wszystkie wymienione w „Zasadach Ochrony Podłączonych Urządzeń” (dalej określanych jako “Zasady Ochrony”) produkty HSK (dalej określane łącznie jako “Produkty” lub każdy z osobna jako “Produkt”) są objęte ubezpieczeniem podłączonych urządzeń.
Sposób realizacji ubezpieczenia jest zawarty w Zasadach Ochrony.
Aby możliwe było zapoczątkowanie realizacji ubezpieczenia, poszkodowany użytkownik (dalej określany jako “Użytkownik”) musi spełnić poniższe warunki:
1. posiadać dokument zakupu (paragon, fakturę) z datą nabycia Produktu,
2. prawidłowo wypełnić „Protokół rozpatrzenia roszczeń z tytułu szkody wyrządzonej przez produkt HSK Data Ltd. Sp. z o.o.” (określany dalej jako “Protokół”),
3. skontaktować się mailowo lub telefonicznie z HSK w ciągu 5 (pięciu) dni od dnia wystąpienia szkody, w celu uzyskania i naniesienia w Protokole numeru zgłoszenia. Należy być przygotowanym na podanie:
a) nazwy i typu Produktu, do którego był podłączony sprzęt, który uległ uszkodzeniu,
b) miejsca i daty nabycia Produktu,
c) miejsca i daty powstania szkody,
d) informacji o urządzeniach podłączonych do Produktu w momencie powstania szkody (w tym informacji czy urządzenia te posiadają znak CE),
4. w ciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia szkody wysłać Produkt na adres HSK, kopię dokumentu zakupu oraz wypełniony Protokół z naniesionym numerem zgłoszenia.
* suma gwarancyjna 1 000 000 zł zgodnie z umową ubezpieczenia potwierdzoną polisą i ogólnymi warunkami ubezpieczenia
Pliki do pobrania:
Zasady Ochrony Podłączonych Urządzeń (PDF)
Protokół rozpatrzenia roszczeń z tytułu szkody wyrządzonej przez produkt HSK Data Ltd. Sp. z o.o. (PDF)
(adres odbioru przesyłki z reklamowanym urządzeniem)